SVET BARV: IZ KOLEKCIJE B-BURGER...

[B-BURGER][threecolumns]

Čas za ajmoht (mineštra, lonec, enolončnica)...

[ENOLONČNICA][bleft]

V/do 15-ih minutah...

[POLETNA VEČERJA][threecolumns]

Kaj se priporoča za grickanje med delovnim časom?

Med delom velikokrat posežemo po nepotrebnih grižljajih. Če že moramo grickati, so britanski strokovnjaki namesto nas raziskali in sestavili lestvico priporočenih živil za grickanje med delovnim časom.




Hkrati pa, če se želite znebiti kakšnega kilograma oz. želite vzdrževati svojo linijo, a si ne morete predstavljati delovnega okolja brez grickanja, je potrebno, da so ti grižljaji bolj zdravi in pojeste porcijo, ki nima več kot 100 kalorij.

In tukaj je nekaj predlogov, ki jih predlagajo strokovnjaki:

POLOVICA JABOLKA
Tisti, ki obožujete kombinacijo slanega in sladkega, recimo jabolko z arašidovim maslom, vam bo sigurno všeč. Ta zdrav priboljšek vsebuje veliko vlaken in ponuja zdrav odmerek proteinov in dviguje nivo energije.

DVE SKODELICI KOKIC
Kokice so naravno bogate z dietnimi vlakni, imajo nizko raven kalorij in maščob, a skoraj ne vsebujejo sladkorja. Vendar, če želite resnično zdrav prigrizek, se je potrebno izogniti dodajanju masla ali sladkorja v kokice, saj bomo s tem prigrizku dodali kopico nepotrebnih kalorij. Raziskave so pokazale, da srednje mastne kokice v kinu vsebujejo več kalorij kot slanina z jajci ali ocvrt krompir. Namesto tega, jih torej raje začinite z malo soli ali cimeta.

18 OLIV
Olive so popolno živilo za zadovoljevanje potreb po soli, a v kombinaciji s koktajlom naredijo popolni okus. Olive so zelo okusne in tudi zelo zdrave, saj so bogate z železom, vitamini in nenasičenimi maščobami, ki so zdrave za srce. Delujejo tudi zelo dobro na prebavo, a so olive tudi dober zaveznik do ravnega trebuha.

30 JAGOD GROZDJA
Sladko, sočno, okusno ter sveže grozdje je odličen izbor za grickanje oz. medobrok. Grozdje pripomore tudi pri zdravljenju anemije, utrujenosti, artritisa in revme. Sočne grozdne jagode zavirajo oz. upočasnjujejo razvijanja bolezni srca in znake staranja zaradi visoke količine antioksidantov, ki jih vsebujejo.

14 CELIH MANDELJNOV
Mandeljni so poznani kot super hrana, a pri mnogih se pojavijo kot grižljaj. Mandeljni vsebujejo veliko količino nasičenih maščob, ki jih uvrščajo med zdrave maščobe, a le ko jih uživate v meji normalnih količin in pomagajo tudi pri hujšanju. Mandeljni vsebujejo tudi vlaknine, magnezij, proteine, kalij, baker in vitamin E, ki je odličen za kožo in ji pomaga, da ostaja prožna in mehka. Velika prednost mandeljnov je, da jih enostavno spravite v torbico ter jih imate vedno pri roki za zdrav prigrizek.

PET KOŠČKOV TEMNE ČOKOLADE
Ko pride do močne želje po nečem sladkem, se je težko upreti čokoladi, a je potrebno biti pozoren pri izbiri te sladke naslade. Pet koščkov kvalitetne temne čokolade je odličen prigrizek z manj kot 100 kalorijami, a vsebuje tudi kopico drugih zdravstvenih plusov.
Raziskave so pokazale, da temna čokolada pomaga pri zniževanju krvnega pritiska, ščiti pred boleznimi srca in možganske kapi, izboljšuje metalne sposobnosti, pomaga pri kronični utrujenosti, a pozitivno deluje tudi na libido. 
Objavljeni komentarji
  • Blogger Komentar preko Bloggerja
  • Facebook Komentar preko Facebooka
  • Disqus Komentar preko Disqusa

Ni komentarjev :


Kaj vse gre lahko v kozarec...

[KOZAREC][twocolumns]

Brez čokolade ne gre... :-)

[ČOKOLADA][twocolumns]

Dan ima 24 ur, teden sedem dni, a zna biti "prklemansk" pestro... :-)

[BLAŽ-MY STORY][bleft]