Čas za ajmoht (juha, mineštra, lonec, enolončnica)...

[ENOLONČNICA][bleft]

Sezona buč ponuja kopico "futer" rešitev...

[BUČA][threecolumns]

ZBRANO PO SKLOPIH....

[A][bleft]

Zelena zelenjava čisti telo strupov!

Eden najboljših borcev proti spomladanski utrujenosti je pravilna in uravnotežena prehrana.

slika: LouloudeathglowDreamstime Stock Photos



Sezonska živila so lahko naš velik zaveznik, a še posebej zelena listnata zelenjava, ki pomaga pri čiščenju telesa pri toksinih.

Nutricisti svetujejo, da dan začnemo s skodelico zelenega čaja ter da obrok pričnemo z zeleno solato, saj našemu telesu pomaga pri boljši prebavi. Hkrati priporočajo, da solato uživamo tudi med obrokom.
Velja upoštevati tudi njihov nasvet, da zeleno zelenjavo minimalno termično obdelamo, da bi v njej zadržali kar se da čim več koristnih sestavin.

KOPRIVA
Kopriva je popolno živilo, ko govorimo o zdravi prehrani. Bogata je s kalcijem, magnezijem, cinkom, manganom, bakrom ter vitaminoma K in C.
Uporabljajo se mladi listi koprive, kot dodatek k enolončnicam, musaki, piti ali enostavno skuhamo čaj. Koristna kopriva pomaga pri obolenjih, kot so slabokrvnost, revma, obolenja žolča in jeter, a je tudi kot odličen diuretik.

BLITVA
Blitva vsebuje vitamin C, beta-karoten, kalij, mangan, železo, kalcij, dobra je tudi kot diuretik in kot ojačevalec imunskega sistema.
Velika vsebina antocianinov in beta-karotena nas ščiti pred rakom na debelem črevesju in ohranja našo kožo zdravo. Vsebuje tudi dovolj magnezija in kalcija, ki krepita kosti, a v blitvi se nahaja tudi vitamin A, ki je koristen pri vidu. Blitva preprečuje tudi visok pritisk.



Toksini so strupene snovi, ki spremenijo potek kemičnih reakcij v telesu, kar moti normalno delovanje celic ali celo povzroči celično smrt.

ŠPINAČA
Špinača je zelo hranljivo živilo, polno vitaminov in mineralov. Zelo pomembno je, da se kuha čim krajši čas, približno minuto, da bi zadržali vse hranljive sestavine, med katere spadajo kalcij, magnezij, železo, vitamin C, A, K in folna kislina, poznana tudi kot vitamin B9.
Raziskave so pokazale, da uživanje špinače  deluje kot zaščitni faktor ko gre za oksidativni stres možganov, a tudi zmanjšuje degradacijo delovanje možganov zaradi staranja.


Objavljeni komentarji
  • Blogger Komentar preko Bloggerja
  • Facebook Komentar preko Facebooka
  • Disqus Komentar preko Disqusa

Ni komentarjev :


"vklopi" kulinarično domišljio in jo spravi v kozarec...

[SLADKI KOZAREC][threecolumns]

"IN" V VSEH LETNIH ČASIH...

[B-BURGER][twocolumns]

Tahitro...

[DO 15 MIN][bleft]