SVET BARV: IZ KOLEKCIJE B-BURGER...

[B-BURGER][threecolumns]

Čas za ajmoht (mineštra, lonec, enolončnica)...

[ENOLONČNICA][bleft]

V/do 15-ih minutah...

[POLETNA VEČERJA][threecolumns]

Živila, ki zmanjšujejo napetost pred zmenkom

Želite biti popolni na vsakem zmenku, a še posebej na prvem, ki povzroča prav posebno napetost. Navdušenje, pozitivna nervoza in priprave vam ne bodo dopuščale časa za obrok, a bodite mirni, ne pojejte tisto prvo kar vidite, temveč izberite živila, ki se vam bodo teknila, a hkrati vas bodo še polepšala. To so nasveti Erin Palinski-Wade, ki je napisala odlično knjigo »Belly Fat Diet For Dummies«.

čokolada



ČRNA ČOKOLADA
Redno uživanje črne čokolade znižuje nivo hormona stresa, a vsakodnevni majhen zalogajček vse kakor ne škoduje. Ta črna naslada takoj zmanjša nivo tesnobo in okrepi izločane hormona sreče, zaključujejo v eni od raziskav v revij za zdravo prehrano. Najboljša čokolada je tista s 70% kakava.



KOKOSOVA VODA
Če se po dolgem in napornem delovnem dnevu počutite izčrpane ali ste pretiravali na telovadbi, da bi zvečer na zmenku čim lepši izgledali, se osvežite s kokosovo vodo. Kokosova voda pomaga telesu na način, ki mu običajna voda ne more, saj vsebuje elektrolite in naravne sladkorje, ki vam bodo hitro vrnili svežino.

STEBELNA ZELENA IN KUSKUS
Zelena je naravni diuretik, ki ima zelo malo kalorij, a veliko koristnih vlaknin, ki vam bodo dale energijo za zmenek. Tri vejice stebelne zelene v kombinaciji  z dvema žličkama kuskusa, ki vsebuje veliko nenasičenih maščob in pomaga pri vzdrževanju nivoja sladkorja v krvi, bo tudi preprečila nekontrolirane izlive čustev.

SENDVIČ S PERUTNINO
Omenjen sendvič ne vsebuje veliko ogljikovih hidratov, a vsebuje dovolj proteinov, da umiri »metuljčke« v trebuhu. Perutnina vsebuje aminokisline, ki pospešuje delovanje hormona sreče, kar pa povzroča sproščenost.

BUČNO SEME
Če se počutite skoraj vsak dan otopeli in brezvoljni, vam mogoče v prehrani primanjkuje magnezij. Magnezij sodeluje pri pretvorbi glukoze v energijo, tako da, če vam ga primanjkuje v vašem organizmu, se počutite brezvoljno. Četrtina skodelice bučnih semen, vsebuje dnevno potrebo po magneziju, tako, da brez slabe vesti grickajte semena. Torej, pred zmenkom si privoščite pest bučnih semen, saj boste polni energije in razpoloženi.


MANDELJNI S CIMETOM
S 163 kalorijami, šestimi grami proteinov in tremi grami vlaknin na 20 g mandeljnov , so odličen prigrizek, ki vam bo pomagal, da zatrete lakoto med tem ko čakate na zmenek z večerjo. Mandeljne stresite v vrečko, posujte z žličko cimeta, zaprite vrečko in dobro pretresite. Raziskave so namreč pokazale, da omenjena količina cimeta uravnava sladkor v krvi v 15 do 90 minutah, kar pa bo pomagalo, da b nivo sladkorja med zmenkom optimalen.

ZELENI ČAJ
Popijte skodelico zelenega čaja pol ure pred odhodom na zmenek in naj vam bo to naraven vir energije. V eni skodelici je dovolj kofeina, da boste zbrani in budni naslednje dve do tri ure. Zeleni čaj tudi še dve ure po zaužitju osvežuje zadah in je celo boljši kot zobna pasta, bombon ali žvečilni gumi z okusom mentola.

TOAST Z MEDOM
Dopoldanska ali popoldanska malica, ki vsebuje ogljikove hidrate, vam bo pomagala vzdrževati nivo pozitivnega razpoloženja. Zato, predno odidete na zmenek s postavnim zapeljivcem ali zapeljivko, se ne upirajte, da bi pojedli eno banano in pol mafin z medom ali malo žemljico s cimetom in marmelado.
Objavljeni komentarji
  • Blogger Komentar preko Bloggerja
  • Facebook Komentar preko Facebooka
  • Disqus Komentar preko Disqusa

Ni komentarjev :


Kaj vse gre lahko v kozarec...

[KOZAREC][twocolumns]

Brez čokolade ne gre... :-)

[ČOKOLADA][twocolumns]

Dan ima 24 ur, teden sedem dni, a zna biti "prklemansk" pestro... :-)

[BLAŽ-MY STORY][bleft]