Čas za ajmoht (juha, mineštra, lonec, enolončnica)...

[ENOLONČNICA][bleft]

Sezona buč ponuja kopico "futer" rešitev...

[BUČA][threecolumns]

ZBRANO PO SKLOPIH....

[A][bleft]

SPLOŠNI POGOJI SPLETNE TRGOVINE



Posodobljeno 11.10.2017

Splošni pogoji spletnega mesta blazkuha.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ( ZVPot- UPB2) na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e- poslovanje.
Prodajni pogoji določajo pravice in obveznosti kupcev pri naročanju izdelkov, ki so na voljo na spletni strani blazkuha.si, ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Celotna vsebina spletne strani, ne glede na obliko ( besedila, slike, filmi, zvoki itd) je zaščitena z avtorskimi pravicami. Vsebine spletne strani se ne smejo uporabljati za drug namen kot za uporabnikovo osebno gledanje, razen če ponudnik predhodno pisno in izrecno dovoli drugače. v primeru zlorabe uporabnik kazensko in materialno odgovarja.
Z uporabno spletne strani blazkuha.si uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami splošnih pogojev. V primeru, da se s temi splošnimi pogoji ne strinjate, vas pozivamo, da nemudoma prenehate z dostopanjem do spletne strani.

Preberite si splošne pogoje in našo politiko zasebnosti, katera se nanaša na vašo zasebnost in osebne podatke.
Skladno z določbami 32. člena ZIsRPS je obvezno obveščanje potrošnikov s strani ponudnikov:
(1) Ponudnik pred sklenitvijo pogodbe na svoji spletni strani in v splošnih pogojih poslovanja, če jih ima, jasno, enostavno in razumljivo seznani potrošnika, katerega izvajalca IRPS priznava kot pristojnega za reševanje spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom. Ponudnik objavi vsaj firmo, elektronski naslov in telefonsko številko priznanega izvajalca IRPS oziroma izvajalcev IRPS.
(3) Ponudnik, ki ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom, potrošnika na to posebej opozori na svoji spletni strani in v splošnih pogojih poslovanja, ali na drug primeren način, če nima spletne strani in splošnih pogojev poslovanja.
(4) Ponudniki, ki se ukvarjajo s spletno prodajo ali spletnimi storitvami, na svoji spletni strani objavijo elektronsko povezavo na platformo za SRPS.

Pravica intelektualne lastnine
Ponudnik ima vse potrebne pravice za znamke in druge izdelke, ki se nahajajo na spletni strani. Znamke, ki se nahajajo na spletni strani, so zaščitene v skladu z  nacionalno in mednarodno zakonodajo. Z objavo znamk in omogočanjem uporabe spletne strani se ponudnik ne odpoveduje pravicam, ki izhajajo iz znamk. V primeru zlorabe znamk, uporabnik kazensko in materialno odgovarja.
Celotna vsebina spletne strani, ne glede na obliko, je z zapisom zaščitena z avtorskimi pravicami. Nosilec vseh avtorskih pravic je ponudnik spletna trgovina.

Spletna trgovina
uporabnik lahko nakupuje preko spletne strani, ki je dostopna preko povezave:
blazkuha.si
zapisani splošni pogoji, so sestavni del pogodbenega razmerja med ponudnikom in kupcem- kupoprodajna pogodba.
Z registracijo na spletno stran ali z naročilom preko spletne trgovine, uporabnik potrjuje, da razume in sprejema splošne pogoje.
Za nakup v spletni trgovini, se uporabnik ne rabi registrirati.
Informacije, ki jih najdete v spletni trgovini ( opis izdelkov, fotografije, so približne). Pridružujemo si pravice do manjših sprememb v opisu izdelka, brez obveznosti obveščanja uporabnika.
Ponudbe na strani so količinsko in časovno omejene. Količine so objavljenih zalog na spletni strani so informativne in se lahko spremenijo brez obvestila.

Cene in davki
Vse cene so izražene v EUR (eurih). Cene artiklov ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Ti so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.

Ponudniku trgovina omogoča naslednje načine plačila :
Preko PayPal storitve s plačilno oziroma kreditno kartico ( Eurocard/Mastercard, Visa, BA)
z gotovino ob prevzemu
z nakazilom na račun upravitelja blazkuha.si – Agencija GBM d.o.o. po ponudbi / predračunu

Narava transakcije
Z oddajo naročila preko strani se strinjate, da ste FIZIČNA oseba, da kupujete izdelke za osebno uporabo.
Ponudnik je posrednik, ki deluje pod blagovnimi znamkami njegovega dobavitelja.

Preklic naročila
Ko uporabnik odda naročilo, prejme elektronsko pošto o potrditvi prejema naročila. Uporabnik ima pravico naročilo preklicati, preden prejme elektronsko obvestilo ponudnika, da je bila pošiljka odposlana ali naročena k dobavitelju blagovnih znamk. Za preklic naročila pošlje uporabnik ponudniku elektronsko sporočilo. Zahteva za preklic mora vsebovati ime in priimek uporabnika, naslov, številko naročila in datum naročila, v zadevi ( e- pošta), mora biti napisano: PREKLIC NAROČILA in ŠTEVILKA NAROČILA, katera je zapisana v glavi potrditve naročila, ki jo dobite na vaš spletni naslov takoj po potrditvi/oddaji naročila.
Odstop od pogodbe in vračilo izdelkov
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe (2.odstavek b43.d člena ZVPot).
Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila  o odstopu pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Izdelek, katerega želite vrniti, mora biti :
neuporabljen, nenošen, čist in nepoškodovan, s pritrjenimi etiketami in v originalni embalaži,
izdelke, ki so prodani v originalni embalaži, je potrebno vračati v originalni embalaži z originalnimi etiketami
čevlji morajo biti vrnjeni v škatli od čevljev, pri čemer škatla ne sme biti popisana, niti polepljena s poštnimi nalepkami in selotejpom, ampak jo je potrebno zaščititi z ustrezno embalažo
če ste izdelek že začeli uporabljati, odstop od pogodbe in vračilo izdelka več ni mogoč.
Priporočamo, da previdno odprete embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju, na izdelku pa obdržite pritrjene etikete, dokler niste prepričani, da je izdelek ustrezen. Pri nakupu oblačil, perila in kopalk ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila, ne na golo kožo, pazite tudi na puščanje sledov ličil in pudra. Pri vračilu čevljev pazite, da čevlje odpoštljete skupaj s škatlo, v kateri ste čevlje prejeli.
v zvezi povpraševanja po dodatnih informacijah pričakujemo vaše sporočilo na elektronski naslov: blaz.kuha@t-2.net
Izdelek, ki vam ne ustreza pošljite na spodnji naslov. Izdelku priložite kopijo originalnega računa in nanj napišite številko vašega transakcijskega račina, na katerega vam bomo najkasneje v roku 14 dni po odstopu za ta izdelek nakazali vsa prejeta plačila, ki so bila potrošniku zaračunana ob sklenitvi pogodbe ( oddaji naročila). Vračilo kupnine v gotovin ni mogoče.

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:
1.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3.     če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4.     če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
 odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Pri vračilih izdelkov, ki so bili plačani preko paypala, vrnemo kupnino preko paypa-a. Pri vračilih izdelko, plačanih z kreditno kartio, vrnemo kupnino za vrnjen izdelek na kreditno kartico. Pri vračilih izdelkov, ki so bili plačani po povzetju ali nakazilom na račun, vrnemo kupnino na vaš transakcijski račun.

Stroške povezane z vračilom blaga nosi uporabnik. Uporabnik mora izdelke vrniti nepoškodovane. 

Garancija

Ponudnik prodaja izdelke preverjene kakovosti. 

Izključitev odgovornosti

Ponudnik ne zagotavlja točnosti, pravilnosti vsebine objavljene na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo , ki bi jo utegnil utrpeti uporabnik zaradi zanašanja na objavljene vsebine.

Podjetje odgovarja za celotno vsebino besedil in fotografij, objavljenih na naši spletni strani.

Uporabnik si mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme pred vstopom v spletno trgovino.

Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočit dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne izgube, škode ali stroškov ( škoda), ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja delovanja spletne trgovine.
Pravica do obveščenosti
Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali kako so vaši osebni podatki obravnavani, se lahko brez zadržkov obrnete na naše predstavnike varovanja zasebnosti .
Na podlagi vaše zahteve vas bomo nemudoma obvestili - pisno in v skladu s primerno zakonodajo - kateri osebni podatki, če sploh kateri, so bili zbrani med obiskom spletne strani blazkuha.si

Pravo
Za reševanje morebitnih sporov je pristojno sodišče v Sloveniji.
Neveljavnost kateregakoli splošnega pogoja ne povzroča neveljavnosti drugih pogojev.


Splošni pogoji pričnejo veljati z dnem: 10.10.2017


Objavljeni komentarji
  • Blogger Komentar preko Bloggerja
  • Facebook Komentar preko Facebooka
  • Disqus Komentar preko Disqusa

Ni komentarjev :


"vklopi" kulinarično domišljio in jo spravi v kozarec...

[SLADKI KOZAREC][threecolumns]

"IN" V VSEH LETNIH ČASIH...

[B-BURGER][twocolumns]

Tahitro...

[DO 15 MIN][bleft]